תיקון תריס חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

תריס מרעיש, שלבים נתקעים, או יוצאים מהמקום ועוד, אלו תקלות נפוצות בתריסים חשמליים (גם ידניים).

בוודאי קרה לכם לא פעם כאשר ניסיתם לפתוח את התריס החשמלי ולפתע נשמעו רעשים משונים ונקישות. מה עשיתם? בוודאי קראתם לטכנאי תריסים שיגיע, יאבחן ויטפל בבעיה וכך אכן רצוי וכדאי לנהוג- היה ונדרש תיקון לתריס החשמלי- צרו עמנו קשר, מחלקת שירות הלקוחות ב – rollsun תדאג לשלוח אליכם איש מקצוע מיומן אשר יטפל בבעיה בקלות ומהירות ובעיקר לשביעות רצונכם.

אילו תקלות מצריכות תיקון תריס חשמלי?

כמו כל דבר, כך גם תריס חשמלי, סובל מבלאי או מתקלקל עקב שימוש יומיומי ממושך, או שימוש אגרסיבי ולא נכון ולכן, בדר"כ מרבית התקלות בתריס חשמלי קשורות למנוע או לשלבי התריס. הנה כמה מהתקלות הנפוצות:

מנוע תקול.

ברגע בו נשמעים רעשים משונים או "קליקים" מכיוון המנוע, או אם לחיצה על כפתור ההורדה אינה גורמת לפעולה, ניתן להסיק מכך כי הוא תקול ודורש תיקון.

רצועה קרועה.

אנו לא מתכוונים לרצועת הבד החיצונית כפי שרואים בתריס ידני, אלא לרצועה הפנימית, המחזיקה אותו והיא זו ש"סובלת" משימוש יתר ומבלאי עקב שימוש קבוע. כאשר התריס נתקע או נשמט למטה, זהו סימן כי יש להחליף את הרצועה עקב הישחקות.

שלבים מנותקים.

עקב משקלם הכבד ישנו עומס שנוצר בין השלבים של התריס, מה שעלול להוביל לנתק או עיקום של אחד או כמה מהם. לרוב, התיקון דורש החלפה של השלבים הפגומים ובכך מסתיימת התקלה.

מי מבצע תיקון בתריס חשמלי?

לא כל תקלה דורשת להזמין איש מקצוע ולעתים ניתן להתגבר על הבעיה באופן עצמאי. 

אך במידה ואינכם בטוחים, אל תעשו דבר שעלול לגרום לנזק גדול יותר, מוטב לתאם עם טכנאי מוסמך ומקצועי, אשר יידע לאבחן את התקלה במדויק ולטפל בה באופן מיטבי.

אנו מזמינים אתכם לצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ב- rollsun טרם הזמנת איש המקצוע ולברר האם ניתן לטפל בבעיה בקלות או לא, במידה ולא ניתן לפתור את הבעיה במהירות, אנו נשמח לתאם עבורכם טכנאי מקצועי מטעמנו לתיקון התריס החשמלי.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

Rollsun

תיקון תריס חשמלי