החלפת מנוע לתריס חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

מנוע חשמלי לתריס עושה את החיים קלים הרבה יותר, באמצעות המנוע לתריס אפשר להעלות או להוריד את התריס בקלות וללא מאמץ, גם כאשר התריס גדול וכבד. כיום, המנועים החשמליים לתריס הם מנועים אמינים ומהירים, אך עדיין יש בהם שחיקה טבעית ותקלות רבות הנובעות משימוש לא נכון או מהתקנה רשלנית.

מנוע חשמלי לתריס דומה לרכב חדש.
כאשר הרכב חדש הוא מחליק על הכביש ונוסע בקלות ובמהירות, אך במשך השנים צצות בו תקלות, יש לו בלאי ושחיקה והוא נוסע הרבה יותר לאט.

כך גם המנוע החשמלי – בתחילה הוא מעלה ומוריד את התריס במהירות ובקלות, אך במשך השנים הוא נשחק ומתבלה ולאט לאט יורד כושר ההרמה וההורדה עד אשר הוא נגמר ויש צורך בהחלפת המנוע ובכך פנייה לחברה המתמחה בתחום ומספקת שירות של החלפת מנוע לתריס חשמלי.

צריכים להחליף את המנוע החשמלי לתריס? קבלו כמה טיפים חשובים!

  1. לפני שאתם רוכשים מנוע חשמלי חדש לתריס, ערכו סקר שווקים, השוו מחירים וודאו שאתם מקבלים מנוע המיוצר על ידי חברה אמינה המעניקה לכם אחריות לאורך זמן. לצד החברות הוותיקות המייצרות מנועים חשמליים, קמו חברות במזרח הרחוק המייצרות מנועים זולים יותר, אך באיכות הרבה פחות טובה.
    אל תחסכו ואל תתפתו לשלם מחירים זולים עבור המנוע, אם תרכשו מנוע זול מאיכות ירודה, מהר מאוד תידרשו להחליף גם אותו.

  2.  כאשר אתם מחליפים את המנוע, הקפידו שבעל המקצוע יחליף גם את הרצועות התופסות את המוט הראשי. הרצועות התופסות את המוט הראשי מתבלות מהר, יחסית, ואם כבר אתם פותחים את הארגז ומחליפים את המנוע, נצלו את ההזדמנות והחליפו גם את הרצועות.

  3. הקפידו להתאים בין משקל התריס לבין יכולות המנוע. לתריס בגודל של מטר מרובע יתאים מנוע עד למשקל של עשרים קילוגרם, לתריס בגודל של שלושה עד ארבעה מטרים רבועים יתאים מנוע של ארבעים קילו ולתריס גדול, כמו למשל התריס בסלון, יידרש מנוע של שישים עד מאה קילו,  תלוי בגודל התריס ובסוג התריס. ככל שהמנוע שוקל יותר, כך גם מחירו יהיה גבוה יותר.

  4. הזמנתם טכנאי להחלפת המנוע של התריס?
    נצלו את ההזדמנות ובדקו יחד אתו את שאר התריסים בבית. לעתים החלפה קטנה של רצועת התריס בזמן תמנע נזק גדול בהמשך.


החלפת מנוע לתריס

 

החלפת מנוע לתריס חשמלי – אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם!

בחרו מנועים חשמליים רק מחברה ותיקה ואמינה.
המנועים המיוצרים בחברת סילור עברו  בהצלחה בדיקות מחמירות של מכון התקנים והחברה מספקת מערך של תמיכה ואחריות במנועיה , על כל מנוע תקבלו אחריות בת חמש עד שבע שנים.

לקבלת ייעוץ מקצועי והתאמת מנוע לתריס שלכם – צרו איתנו קשר

מנועים לתריסים כבדים