תיקון תריס חשמלי

נתחיל דווקא מהסוף – מי שלא יודע כיצד מבצעים תיקון תריסים חשמליים – שלא ינסה. נתקלתם בתריס תקול, שאינו עולה או יורד, משמיע רעשים משונים? צרו קשר עם איש מקצוע אשר יגיע אליכם הביתה ויבצע את התיקון באופן מקצועי. 

אין כמעט בית בישראל שלא נתקל פעם אחת לפחות בתקלות בתריסים החשמליים אשר דרשו הזמנה של איש מקצוע. בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם במשרד/ חברה, אם יש לכם תריסים, סביר להניח שלפחות פעם אחת תזדקקו לשירות תיקון של תריסים חשמליים. המאמר הזה הוא עבורכם. כמה כללי אצבע של "עשה ואל תעשה". 

סוגים של תקלות בתריסים חשמליים

יש כמה תקלות נפוצות של תריסים חשמליים המצריכות קריאה של איש מקצוע:

  1. רצועת התריס קרועה- הרצועה איתה אנו מרימים או מורידים את התריס, אשר נקרעה עקב שימוש יתר/ בלאי. 
  2. רצועת תריס פנימית קרועה עקב בלאי ולא ניתן להרים את התריס.
  3. ניתוק שלבי התריס- עקב בלאי/ עומס יתר.
  4. תקלה במנוע התריס- במקרים של תריס חשמלי. 

אלו לרוב התקלות הנפוצות, ולעתים נקבל סימנים מוקדמים אודות התקלה הספציפית, בין אם רעשים ונקישות, או פשוט- תריס תקוע. כך או אחרת, אלו תקלות הדורשות מאיתנו להזמין איש מקצוע לתיקון תריסים חשמליים, אשר ידע לאבחן בדיוק את התקלה וידע כמובן, לתת פתרון במקום ובאופן מקצועי. 

חברה לתיקון תריסים חשמליים. 

נציין כי לא כל תקלה בתריס תדרוש מכם להזעיק איש מקצוע לתיקון, שכן, יש תקלות בתריס אותן ניתן לתקן באופן עצמאי, אם יש לכם חוש טכני או ניסיון קודם (או אם את/ה בעצמך איש/ אשת מקצוע מיומנים). אך במידה ולא זה המצב, אל תהססו- חברת רולסאן תעניק לכם ייעוץ מקצועי וכמובן שירות תיקונים מעולה לשביעות רצונכם. 

חברת rollsun מתמחה מעל 10 שנים במנועים חשמליים לכל סוגי התריסים ומעניקה פתרונות לבנייה הפרטית והציבורית בכל הקשור לתריסי גלילה ו/או סוככים. 

המוצרים של רולסאן משווקים בכל רחבי הארץ ע"י כמה סיטונאים נבחרים המופיעים באתר לבחירת הלקוח.

אנו מחזיקים מחלקת שירות לקוחות מקצועית ביותר אשר תשמח להעניק לכם שירות וייעוץ ותדאג לכם לטכנאי עד הבית אשר יבצע את התיקון הדרוש ביעילות, ובמקצועיות. 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. 

rollsun