שלט לתריס חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

בתחום עיצוב הבית בכלל ובתחום התריסים החשמליים בפרט, חל שינוי טכנולוגי אדיר בשנים האחרונות ובכל יום אנו עדים למוצרים מתקדמים חדשים המאפשרים לנו נוחות ויעילות ביומיום.

תריס חשמלי של היום אינו דומה ולו במקצת לתריס הידני המוכר לנו ובדירות החדשות הנבנות כיום, תריס חשמלי נחשב לסטנדרט בסיסי לדיירים וגם בעלי דירות ישנות החלו לשדרג את פני הדירה ולהחליף גם הם את התריסים הידניים בתריסים חשמליים מתקדמים. 

אפשרויות הפעלה לתריסים חשמליים 

בלחיצת כפתור אחת אנו יכולים לשלוט בכל הבית ובכל המכשירים החשמליים כמעט וגם בתחום התריסים החשמליים ניתן לעשות את "החיים קלים" למשתמשים וזאת ע"י סוגים שונים של שלטים, כמו שלט קיר- המוכר לרבים- אותו ניתן להתקין על גבי הקיר בסמוך לתריס, או ע"י שלט אל חוטי עם ערוצים משתנים בהתאם לפונקציות השונות.

מהו אם כן ההבדל בין סוגי השלטים השונים לתריסים חשמליים? על אלו נעמוד במאמר.

סוגים של שלט לתריס חשמלי  

בעבר, השלט היחיד שהיה בנמצא הותקן על הקיר ובו היו שתי פונקציות בלבד- הורדת התריס, או הרמת התריס, לעתים ניתן היה להעלות, או להוריד עד לחצי הגובה. משם התקדמנו וכיום ישנו שלט חכם שנחשב למתקדם טכנולוגית מכל חבריו האחרים.

  • שלט לתריס חשמלי– מתחבר למנוע בודד ונותן פקודות עליה/ ירידה/ עצירה.
  • שלט חכם- כאן ישנו עולם שלם של אפשרויות ותכנותים מותאמים לפי צורך ודרישה וזאת ע"י שידור בכמה ערוצים נפרדים המאפשרים שליטה בכל תריסי הבית ולא רק, ניתן בעזרת שלט חכם לקבץ חללים בבית לקבוצות כמו למשל- כל תריסי הסלון- יוגדרו בקבוצה אחת, תריסי חדר השינה- קבוצה שנייה, תריסי חדרי הילדים- קבוצה שלישית וכן הלאה לכל התריסים בבית. תכנות חכם שכזה, חוסך לנו זמן ומעניק גמישות ונוחות מיטבית למשתמש מבלי שיאלץ לקום מהכיסא. 

שלטים לתריסים חשמליים מבית רול סאן (roll sun)

חברת רול סאן מתמחה בתחום של מנוע לתריס חשמלי ומקפידה להתעדכן בכל הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום, כמו גם בכל הקשור לשלטים לתריסים חשמליים. 

שלטי רול סאן מתחברים לכל המנועים המוגדרים כמנועי שלט ומאפשרים למשתמשים חוויה נוחה ומהנה בהפעלת התריסים. 

בקטלוג השלטים לתריסים חשמליים שלנו ניתן למצוא בין היתר את השלטים הבאים:

  • שלט דרור – חד ורב ערוצי.
  • שלט קיר ינשוף – עם שעון שבת מובנה.
  • שלט קיר רב ערוצי דוכיפת -שולט על 6 קבוצות של מנועים.
  • שלט קיר סנונית חד ערוצי – מותקן על הקיר  ליד דלת הכניסה, כל מנועי הבית יחוברו עליו

יכול לשמש כשלט רגיל למנוע בודד .

ועוד סוגים נוספים של שלטים לתריסים חשמליים לבחירה באתר

אנו מתמחים בתחום המנועים החשמליים ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

שלט לתריס חשמלי