שדרוג לתריס חשמלי – האם ניתן ואיך משדרגים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

יש פעולות יומיומיות שאנו עושים בכל יום, כמה וכמה פעמים וזאת מבלי לחשוב עליהן כלל, אבל אם בכל זאת נחשוב עליהן לרגע, ניווכח כי אנו יכולים להקל על עצמנו וזאת בלחיצת כפתור בלבד בדיוק כפי שאנו עושים עם תריסים ידניים. 

יתרונות שדרוג לתריס חשמלי

אם אתם מתבלטים בין האופציה המתישה, לזו היעילה, הנה כמה סיבות מדוע מומלץ לכם לשדרג את התריס הידני לחשמלי: 

  • הפעלה קלה בלחיצת כפתור בשלט, או על מתג בקיר.
  • הפעלה מכל מקום בבית, או מחוצה לו. 
  • ניתן לתכנות מראש לפי שעות, כמו גם לפי "קבוצות" תריסים – תריסי חדר שינה / תריסי מטבח / תריסי סלון וכדומה. 
  • חיסכון בהוצאות: כאשר אנו מתכנתים את הורדת התריסים עפ"י שעות היום, אנו דואגים שהבית ישאר צונן במשך כל היום, מבלי שהחום בחוץ ישפיע על הטמפרטורה בבית ובכך פוחת הצורך להפעלת מזגנים משמע – חיסכון בחשמל. 

האם ניתן לבצע שדרוג לתריס חשמלי?

לשאלה זו יש שתי תשובות: האחת – כמובן והשנייה- בוודאי. אם אתם מאלו שנמאס להם להעלות ולהוריד את התריסים בבית בכל יום, בבוקר / בערב וחוזר חלילה בכל חדר בבית, יש לנו בדיוק את מה שאתם זקוקים לו – שדרוג לתריס חשמלי. פשוט, קל ומהיר. 

גם אם אין לכם תריס חשמלי בבית וגם אם התריס הקיים, כבר לא "צעיר", אנו בהחלט יכולים לשדרג אותו ולהעניק לכם את הפינוק שמגיע לכם – תריס שעובד בשבילכם ולא אתם בשבילו.

איך משדרגים תריס ידני לתריס חשמלי?

מתחילים בטלפון אלינו 😊 מכאן אנו ממשיכים. אל דאגה, חברת רולסאן מעניקה ייעוץ מקצועי מותאם לכל לקוח ולכל צורך. אנו נדאג להגיע אליכם הביתה ולבדוק את סוג התריס ומצבו הפיזי. במרבית הפעמים, ניתן להתקין מנוע לתריס חשמלי כאשר אתם יכולים לבחור את אופן ההפעלה – האם ע"י שלט רחוק, האם ע"י מתג בקיר ויש גם אפשרות הפעלה דרך המכשיר הסלולארי. 

כאשר משדרגים לתריס חשמלי, יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים להתאמה מיטבית:

  • מידות התריס- רוחב וגובה.
  • החומר ממנו עשוי התריס.
  • האם ישנם ילדים בבית (לשם התקנת מנגנון בטיחות).

פרמטרים אלו משפיעים על גודל המנוע אותו נתקין לכם ובכך נוודא כי התריס יעבוד באופן מושלם לשנים רבות קדימה ואתם תהנו משקט ונוחות במקסימום. 

נשמח לשדרג את התריסים שלכם בבית לתריסים חשמליים.

צרו קשר כעת. 

שדרוג לתריס חשמלי