מפסק חכם לתריס חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כמו שלכל סיר יש מכסה, כך גם לכל תריס חשמלי יש את המפסק, או השלט שלו.

במאמר זה, נספר לכם על מפסקים חכמים לתריס חשמלי, המותקנים על הקיר לצידו של החלון ומאפשרים לנו חיים נוחים וקלים יותר,
בכל הקשור להורדה/ הרמה של התריס.

מי מכיר מי יודע מהו מפסק חכם לתריס חשמלי?

כמו בכל פעם שאנו מדברים על קידמה, חשוב להתחיל ממש מההתחלה,
הדרך שעברנו עד שהגענו לכאן.
פעם, ממש מזמן, נהגנו להתקין תריסים על חלונות הבתים/ משרדים וזאת מן הטעם הפשוט- הצורך בהצללה / שמירה על טמפ' חדר נעימה (לא תמיד היו מזגנים בכל מקום).

בימים עברו, לא היה מבחר גדול במיוחד של תריסים ועוד פחות היו האפשרויות לפתיחה וסגירה: אפשרות אחת באמצעות הרמה והורדה של התריס ע"י רצועת בד חזקה המחוברת לגלגל התריס, או במידה והיה מדובר בתריס שלבים- הפתיחה הייתה על ציר או על מסילה המולבשת על אדן החלון.

הימים עברו והתקדמנו מאז וכיום, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות בכל הקשור לפתיחה וסגירה של תריסים, שילובים טכנולוגיים מתקדמים בתחום, עושים לנו את החיים לקלים ופשוטים יותר ואף בטיחותיים יותר עבור הילדים שגרים בבית.

מהו מפסק חכם לתריס חשמלי?

מפסק חכם לתריס חשמלי, הוא מפסק המותקן על הקיר בכל מקום שנרצה בבית, ליד החלון ממש, או בפתח הבית ליד הדלת הראשית. מטרתו של המפסק היא להקל עלינו כאשר אנו יוצאים או חוזרים הביתה ובמקום להתחיל להוריד את כל התריסים אחד אחד באופן ידני- לחיצת כפתור אחת- מורידה את כלל התריסים בבית יחדיו, אותה הפעולה בהרמת התריסים- לחיצה אחת וכל התריסים נפתחים. קל. פשוט. מהיר ובעיקר לא מריץ אותנו בכל הבית.

מפסק חכם לתריס חשמלי מגיע בכמה וכמה גרסאות וניתן לבחור את זו המתאימה לאופי החיים שלכם בבית/ במשרד. ניתן ואף רצוי לתאם ייעוץ מקדים ע"י איש מטעמנו אשר ידאג להתאים לכם את המפסק החכם הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

מפסק חכם לתריס חשמלי מבית רולסאן.

 אנו בטוחים שאתם עושים סקר שוק טרם קבלת ההחלטה על התקנת מפסק חכם לתריס חשמלי ולכן מצוין שהגעתם אלינו שכן, לאחר שתראו את המבחר והאיכות- לא תצטרכו להמשיך הלאה למקום אחר. להלן הדגמים שאנו מציעים ללקוחותינו:

מפסק חכם לתריס חשמלי- דוכיפת (חד/ רב ערוצי)– מפסק דוכיפת הוא שלט לכל דבר ועניין בהבדל אחד- הוא מותקן על הקיר. הדוכיפת בעל מראה מעוצב נקי ואלגנטי.

דוכיפת חד ערוצי מגיע מחובר מהספק ויכול להתחבר למנוע אחד, או לכמה מנועים.

דוכיפת רב ערוצי שולט על 6 קבוצות של מנועים, כאשר ניתן לחבר כמה מנועים שרוצים לכל קבוצה.

מפסק חכם לתריס חשמלי- סנונית (חד ערוצי)- ממוקם על הכניסה הראשית לבית בדר"כ כאשר כל מנועי התריסים בבית מחוברים אליו. בזמן יציאה/ כניסה לבית ניתן להפעילו בלחיצה אחת.

מפסק חכם לתריס חשמלי- ינשוף (מהווה פתרון לשומרי שבת/ נוסעים לזמן ממושך מהבית)-

מפסק רב ערוצי זה (16 ערוצים) זה הינו פתרון אידאלי לשומרי השבת כמו גם לאלו הנוסעים מהבית לכמה ימים, ע"י כך שניתן לתכנת את המפסק על פי זמנים או ימים ספציפיים.

מתעניינים במפסק חכם לתריס חשמלי? ROLLSUN הכתובת שלכם!

מפסק חכם לתריס חשמלי