מנוע לתריס חשמלי המומלץ ביותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כיום, מנועים לתריסים חשמליים נחשבים כמוצר צריכה בסיסי וכמעט שלא נראה בנייה חדשה מבלי שיהיו בבית מנועים חשמליים בכל תריס ותריס בבית.

לפניכם סוגי התריסים הקיימים כיום בשוק, עליהם ניתן להרכיב את המנועים המתאימים להם:

תריס ידני: זהו תריס אשר ניתן להרים או להורידו באופן ידני בעזרת רצועת בד קשיחה (קיים במרבית הבתים הישנים). חסרונו העיקרי הוא בבלאי הרצועה, אשר יכולה להישחק עם השנים ועם השימוש.

תריס חשמלי: ניתן להרמה או הורדה ע"י לחיצה על מתג המקובע בקיר / שלט.

תריס אור: תריס גדול בדר"כ, אשר מיועד להכנסה מקסימלית של אור טבעי לתוך החלל בו הוא מותקן. התריס עשוי אלומיניום אל חלד.

תריס ביטחון: מדובר בתריס המשלב באשנביו סורגים עשויים פלדה, העמידים במיוחד נגד ניסור.

 

מה חשוב לקחת בחשבון טרם בחירת המנוע לתריס שלכם?

גודל התריס: משקל המנוע משתנה ככל שפתח התריס גדול יותר ומותאם על פי סוג החומר ממנו עשויים השלבים.

בטיחות: אם ישנם ילדים בבית, חשוב לבדוק האם ישנו מנגנון בטיחות לילדים המונע מהתריס להיסגר במידה וישנו ילד תחת התריס.

אופן הפעלה: למנוע חשמלי ישנן כמה וכמה אופציות הפעלה והן תלויות במסגרת התקציב שיש לכם, למשל: מנוע המופעל ע"י מתג בקיר/ שלט רחוק להפעלה נוחה מכל מקום בבית. מנוע ממוחשב הניתן לתכנות מותאם לפי שעות (אמצעי יעיל לחיסכון בחשמל בהוצאות מיזוג הבית). ועוד אופנים שונים לבחירתכם.

איזהו מנוע לתריס חשמלי המומלץ ביותר?

לבחירה מתאימה של מנוע לתריס חשמלי המומלץ ביותר, חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית אשר תדע להמליץ לכם על המנוע המתאים ביותר, בהתחשב בסוג התריס שיש אצלכם בבית.

מנועי רולסאן נחשבים למנועים האיכותיים והאמינים ביותר לתריסים חשמליים מעל 10 שנים ולראייה- ניתן לראותם מותקנים בפרויקטים רבים בכל רחבי הארץ, הן בבתים פרטים והן בבניינים רבי קומות, משרדים וכדומה.

בכל הקשור למנוע לתריס חשמלי המומלץ והטוב ביותר- אנו ברולסאן ממליצים ללא ספק על סדרת מנועי ERP מסדרת הפרימיום שלנו. זוהי סדרה מעולה המופעלת ע"י מגוון שלטים המאפשרים לכם לתפעל את כל התריסים בבית יחדיו, בין אם נכנסתם או יצאתם מהבית. ניתן לתכנת את התריסים עפ"י קבוצות, כמו למשל- חדרי שינה/ סלון/ מטבח וכדומה, כמו גם לתזמן את הורדת או הרמת התריסים לפי שעות ביום ובכמה נקודות עצירה קבועות (עד 6). בכל מנועי הסדרה מותקנים חיישני בטיחות אשר מונעים מהמנוע לרדת עד הסוף במידה ונתקל בהתנגדות של אדם או חפץ.

 

מחפשים לרכוש מנוע לתריס חשמלי? ללא ספק, מנוע לתריס חשמלי המומלץ ביותר שייך לרולסאן!

צרו קשר לפרטים נוספים.