איך בוחרים מנוע לתיקון תריס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

אם אתם עומדים בפני שיפוץ, או שדרוג במקומות מסוימים בבית ויש אצלכם תריסי גלילה ידניים, אנו מזמינים אתכם לקחת רגע ולחשוב על האפשרות להחליף את התריסים הידניים בתריסים חשמליים או לפחות לבחור מנוע לתיקון תריס שהתקלקל, כך יהיה לכם קל יותר לפתוח ולסגור את התריס וקל יותר יהיה לנקות אותו.

מתי מומלץ לבחור מנוע לתיקון תריס?

בחירת מנוע לתיקון תריס מומלצת כאשר המנוע הקיים בתריס שלכם שבק ולא ניתן לתקנו אלא רק להחליפו בחדש, או כאשר מדובר בתריס גלילה ידני ללא מנוע ואתם מעוניינים לשדרג אותו לתריס חשמלי.

כך או כך, יחד עם ההחלטה לבחירת מנוע לתיקון תריס, ישנם כמה כללי אצבע כיצד מומלץ לעשות זאת נכון, הנה כך:

  1. סקר שוק והשוואת מחירים. כמו בכל פעם שאנו מעוניינים לרכוש פריט מסויים, מומלץ להשוות מחירים לפחות בין – 3-5 חברות, שימו לב לוותק והניסיון שלהן, כמו גם לרמת השירות והאחריות על המנועים.
  2. במעמד התיקון בקשו מהטכנאי כי יחליף את הרצועות התופסות את השלבים שהתבלו עם הזמן, כך תקבלו גם מנוע חדש וגם רצועות חזקות לאורך זמן.
  3. כגודל התריס- כך גודל המנוע. תריס קטן מתאים למנוע קטן ואילו תריס גדול וכבד דורש מנוע גדול וחזק, מומלץ לבדוק בחברה – איזה גודל מנוע מתאים לגודל התריס הספציפי שלכם.
  4. אם כבר התכנסנו. הגיע טכנאי לתיקון התריס, זוהי הזדמנות מצוינת לעבור על שאר התריסים בבית ולאבחן בעיות הדורשות טיפול/ תיקון, כך תחסכו עלות ביקור נוספת בעתיד הקרוב.

מדוע כדאי להתקדם לתריס חשמלי?

כי פשוט הגיע הזמן! ועכשיו ברצינות: תריס ידני הולך ונעלם לו מן העולם וזה אך טבעי להתקדם   ולא להישאר מאחור.

בנוסף, תריס חשמלי אינו דורש מאמץ בהפעלתו, ניתן לשלוט עליו בלחיצת כפתור (מתג בקיר/ שלט). השימוש בתריס חשמלי מבטיח פחות תקלות ויוצר גלילה אחידה של השלבים, מה ששומר עליהם לאורך זמן.

אנו ב- ROLLSUN מציעים לקהל לקוחותינו מנועים לתיקון תריסים שעברו בדיקות מחמירות של מכון התקנים הישראלי, כמו גם אחריות ל- 5-7 שנים על כל מנוע, כולל תמיכה טכנית לפי צורך.

זקוקים למנוע לתיקון תריס?

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

צוות ROLLSUN

 

שלט חוחית - חד ורב ערוצי