תיקון תריס חשמלי – על מגוון התקלות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

ממש כמו מרפי, תמיד בזמן הלא מתאים, מתקלקל לכם התריס, בין אם המתג לא מגיב, רעשים משונים נשמעים כשפותחים או סוגרים את האשנבים, או שהתריס נשאר תקוע במצב סגור ולנו אין מה לעשות אלא להזעיק טכנאי לתיקון תריס חשמלי אשר יגיע במהירות ויטפל בבעיה במקצועיות. 

תקלות של תריסים חשמליים

רגע לפני שנזדקק לשירות של תיקון תריס חשמלי, הבה נכיר את התקלות הנפוצות שיש לתריסים:

  • מנוע תקול. לא אמור לקרות יותר מדי (אם בוחרים במנוע איכותי מבית רולסאן למשל..), אך במידה והפעלתם את המתג ושמעתם רעשים מוזרים מכיוון המנוע, זה סימן על בעיה / תקלה אותה יכול לפתור טכנאי. 
  • רצועת תריס שנקרעה. בתריס חשמלי ישנה רצועה פנימית ייחודית המחברת את כל התריס אל המנוע. עם הזמן, או עם אינטנסיביות השימוש בתריס נוצר בלאי ברצועה שגורם לתריס להישמט/ להיתקע.
  • התנתקות שלבים. לעתים עקב עומס שנוצר על התריס, עלולים השלבים להתנתק זה מזה באופן חלקי/ מלא ונדרשת החלפה של כמה מיחידות השלבים שנפגעו. 

אלו בדר"כ התקלות הנפוצות של תריסים חשמליים הדורשות מענה מקצועי של טכנאי. כאשר אתם יוצרים איתנו קשר, אנו מפנים אתכם אל המתקינים המורשים שלנו (המופיעים באתר), כאן תוכלו לצור קשר עם כל אחד מהם ולתאם הגעה וטיפול בתריס הסורר או אפילו אם אין לכם עדיין תריס חשמלי, ישמחו לספר לכם אודות המוצרים המצוינים שלנו לתריסים. 

נדגיש – על מנת לוודא כי תיקון תריס חשמלי ייעשה בצורה טובה ומוצלחת, אל תנסו לעשות זאת בעצמכם, אלא אם כן יש לכם את הידע וההכשרה לכך. חשוב לציין כי לעתים, תיקון אשר מבוצע שלא ע"י איש מקצוע מורשה/ מוסמך יכול לבטל את אחריות המוצר שמעניקה החברה. לתשומת ליבכם. 

האם כדאי לרכוש מנוע לתריס חשמלי? 

1 . בוודאי.

2 . בטח! כאשר אתם משדרגים את התריס הידני בבית, לתריס עם מנוע חשמלי, אתם מאפשרים לעצמכם לשלוט בטמפרטורות בבית, בזמני הפעלת התריסים- בבוקר/ צהרים/ ערב, ע"י תכנות מוקדם וכמובן גם לחסוך בעלויות החשמל עקב תכנות הפעלה נכון של התריסים בכל חדר וחדר בבית.

חברת רול סאן יודעת להתאים לכם את סוג המנוע לסוג התריס וכיצד להפעיל אותו באופן מיטבי אשר יועיל לכם לנוחות ולאווירה הנעימה בבית. 

חברת rollsun מתמחה בתחום מנועים לתריסים חשמליים ופועלת בשוק הפרטי/ בונים ומשפצים כמו גם בשוק המוסדי רווי – בנינים ומשרדים באופן מקצועי בכל רחבי הארץ.

נשמח להעניק לכם שירות. 

תיקון תריס חשמלי