תריסים חשמליים בשלט רחוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

תריס חשמלי רגיל נהפך היום לפריט חובה בדירות החדשות הנבנות במדינת ישראל מה שנחשב פעם לפריט יוקרה המותקן רק בדירות יוקרה או בווילות מותקן היום כמעט בכל דירה חדשה הנבנית בישראל על הסיבות לכך עמדנו במאמרינו הקודם.

המהפכה הבאה בתחום התריסים החשמליים

אך היום עומד התחום הזה בפני מהפכה חדשה בה התריס החשמלי הרגיל כבר שייך לעבר ובדירות רבות אנו מוצאים היום תריסים חשמליים מתוחכמים אשר השליטה בהם איננה נעשית על ידי מפסק מכני השקוע בקיר אלא על ידי שלטים מעוצבים ואיכותיים הנותנים לבעל הדירה יכולת שליטה מרבית בהרמת והורדת התריסים מבלי לקום מכורסתו.

מהפכת מנועי השלט מושתת על 2 רכיבים מרכזים המקלט והמשדר. יצרני המנועים מתקינים היום בתוך המנועים הנשלטים שלהם מקלטים קטנים אשר יודעים לבצע פעולות של סגירת ופתיחת מעגל חשמלי בהתאם להוראות שנקלטות על ידם. בצד השני עומד המשדר הלא הוא השלט אשר משדר באמצעות גלי רדיו אל המקלט המותקן במנוע החשמלי הוראות להעלאה או להורדה של התריס.

השימוש בגלי רדיו בניגוד לאינפרא אדום המקובל בשלטי המזגנים והטלוויזיות מאפשר למשתמש להפעיל כל תריס בדירתו בטווחים של עד 200 מטר ומבלי שיזדקק לקו ראיה עם המנוע.

בנוסף לשלט הרגיל אשר מתחבר למנוע בודד ויכול לתת לו פקודות עליה ירידה ועצירה, ישנם גם שלטים מתוחכמים יותר המכונים שלטים חכמים.

דרור 6 ערוצים

 

שלט חכם הינו שלט בעל יכולת לשדר בכמה ערוצים נפרדים, יכולת מיוחדת זו מאפשרת לשלט חכם בודד לשלוט בכל תריסי הבית ואף לקבץ אותם לקבוצות הפעלה שונות. כלומר אם יש בידי המשתמש שלט חכם בעל 5 ערוצים לדוגמא יכול המשתמש להגדיר כי הערוץ הראשון יפתח או יסגור את תריסי הסלון, הערוץ השני יפתח ויסגור את תריסי חדר שינה הורים, הערוץ השלישי יפתח ויסגור את תריסי חדר שינה ילדים 1, הערוץ הרביעי יפתח ויסגור את תריסי חדר שינה ילדים 2 והערוץ החמישי יפתח או יסגור את כל תריסי הבית . היכולת המובנית הזו של השלט החכם נותנת לבעל הדירה גמישות מרבית בהפעלת התריסים ובשליטה עליהם.

חברתנו מתמחה בתחום של מנועיים חשמליים ותשמח לתת לכם שירות והתקנה של מנוע לתריס חשמלי עם שירות מקצועי ואמין.

תריסים חשמליים המופעלים על ידי שלטים